سجادسجاد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

عشق مامان و باباش

سیسمونی 1

1392/7/2 13:16
نویسنده : مامان یگانه
1,969 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم اینم سیمونیت قشنگم 


      گهواره پسرم

گهواره


بقیه در ادامه مطلب

این تشک و بالشت عزیزم خودم عاشقشم  


تشک 


تخت خوشگلت

تخت


تخت1 


صندلی غذا

صندلی غذا


اسباب بازی های پسرم

اسباب بازی1

اسباب بازی2

اسباب بازی3

اسباب بازی4

اسباب بازی5

اینم ماشین کنترلی ت که بابا علی خریدن ولی بابایی تون خیلی بهش علاقه داره وباهاش بازی

میکنه قول میده خرابش نکنه باشه مامان

ماشین

گامل


پسر خوبم اینم ست کالسکه ت

کالسکه

 کریر

کریر1

ساک حمل


روروِءک پسر طلا

روروک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نازنین
1 مهر 92 2:58
مرسی که سر زدید ی سیسمونی واقعا زیبا بود خسته نباشی
مامان محیا
3 مهر 92 9:44
سلام یگانه جان

ممنون که بهم سر زدی عزیزم ان شالله گل پسرت سالم و سلامت میاد بغلت

سیسمونیشم خیلی خیلی نازه مبارکش باشه







مائده(ني ني بوس)
8 مهر 92 15:15
خيلي كامل و تمام و كمال.آفرين به اين سليقه


مرسی مائده جون به پای سلیقه شما نمیرسه عزیزم
بهار
16 مهر 92 16:41
سلام عزیزم.مدل تخت و کمد نینیتو خیلی پسندیدم.منم دنبال یه مدل ساده کرم رنگم.میشه بگی از کجا خریدی و ماکش چیه؟
بهار
16 مهر 92 18:50
کامنت من رسیده؟


بله عزيزم رسيده ببخشيد من دير ديدم من مدلشو تو ژورنال ديدم دادم برام ساختن من تهراني ام ولي ساكن مشهدم همينجا دادم برام ساختن